Her finner du all informasjon om din reise

Logg inn med ordre-ID og e-postadresse

Frågor och svar

Bestillingen er veldig enkel. Velg avreiseflyplass og eventuelt destinasjon dersom du vet hvor du vil reise. Angi ankomstdato, antall netter, antall rom, og evt. ønsket standard. Angi antall personer i reisefølget. Husk å legge inn eventuelle barns alder. Klikk på ”Søk Fly + hotell,” og du vil få opp ledige alternativer. For mer informasjon om hotellet, klikk på bostedets navn eller ”Mer”-knappen. Romtyper og totalpriser vises på skjermen. Når du har valgt romtype, klikker du på ”Bestill-knappen” til høyre for å gå videre til et skjema for reservasjon. Les gjennom reservasjonsinformasjonen og fyll ut feltene for kundeinformasjon. Pass på at du har skrevet riktig navn og at e-postadresse. Du må også godta våre betingelser og vilkår, eventuelt også flyselskapets betingelser og vilkår dersom du bestiller fly + hotell. Når all nødvendig informasjon er lagt inn, og betingelser og vilkår er lest og akseptert, klikker du på knappen "Bestill”. Når du er ferdig med stegene i reservasjonsprosessen, vil en bekreftelse umiddelbart komme opp på skjermen. Den viser din kundeinformasjon og ditt reservasjonsnummer. Vi anbefaler deg å printe ut denne siden. Din bestilling er imidlertid ikke bekreftet før vi har sendt deg en bekreftelsesmail med hotellvoucher og evt. transfervoucher. Dette skjer innen 48 timer. Har du imidlertid behov for en raskere tilbakemelding, send oss gjerne en e-post til support@allinclusive.no. Dersom ytterligere korrespondanse er nødvendig før vi kan bekrefte din reservasjon, vil du få en e-post fra vår kundeservice i løpet av kort tid. Voucherne printes ut og tas med på reisen, og fremvises henholdsvis til hotellet/transportøren. Dersom du har forsøkt å reservere et hotell, men ikke har mottatt noen e-post, så ta kontakt med oss. Den mest vanlige årsaken til at kunder ikke mottar en bekreftelse på e-post, er at de har skrevet e-postadressen feil. Dobbeltsjekk derfor din e-postadresse før du bekrefter reservasjonen. Vi har også merket at e-poster fra oss i noen tilfeller ender opp i ”spam-filteret” hos kundene. Dersom du ikke mottar en e-post etter at du har gjort en reservasjon, kan du kontakte oss med ditt reservasjonsnummer og din informasjon via support@allinclusive.no. Dessverre tar vi ikke imot reservasjoner via telefon eller e-post, men dersom du trenger hjelp på noen måte, kan du kontakte oss via support@allinclusive.no. Det kan maks reserveres 3 rom per bestilling. Dessverre er det ikke mulig å reservere et hotell for bruk kun om dagen. Minimum lengde på oppholdet som kan bli reservert gjennom vår nettside, er en natt. De fleste reservasjoner foretas som regel i sanntid, og bekreftelsen kommer normalt i løpet av kort tid. Men forsinkelser kan selvfølgelig forekomme. Dersom det er en spesiell forespørsel eller prisforandring forbundet med din reservasjon, vil forespørselen bli behandlet hos oss. Du kan kontakte oss på support@allinclusive.no dersom du ønsker en raskere bekreftelse.

Ditt navn blir normalt ikke kjent for hotellet før 24 timer før ankomst, da hotellet mottar navnelister og registrerer det i sitt system. Du kan likevel være trygg på at rommet er bestilt dersom du kontakter hotellet noen dager før ankomst, og de ikke kan finne ditt navn. Det er viktig at du printer ut voucher som blir sendt fra Allinclusive.no, da dette er din kvittering for at oppholdet er forhåndsbetalt. Du trenger ingen annen dokumentasjon. Kontaktinformasjon til ditt hotell finnes på voucheren.

Det finnes mange ulike romtyper hos de forskjellige hotellene. For eksempel:

Double/Twin-room:

Dette er et dobbeltrom med enten dobbeltseng eller to enkeltsenger (twin-senger). Er man en familie på f. eks to voksne og to barn så er det dobbeltseng for de voksne, og enten sovesofa eller ekstrasenger for barna. Har du lagt inn to voksne og to barn i søket og fått opp dette rommet som alternativ, så er det mulig å være fire personer på rommet, men vær obs på at det kan bli trangt. Et alternativ kan være å sjekke om det tilbys familierom.

Family-room:

Dette er rom beregnet på familier. Her sover alle i samme rom dersom det ikke er spesifisert separat sovedel (det vil i så fall stå f. eks 1 bedroom eller 2 bedroom familyroom).

Family room connecting:

Dette er rom beregnet på familier, og er litt større enn dobbeltrom. Her kan det være to rom med dør mellom.

Superior- og executive-room:

Dette rommet kan være litt større enn dobbeltrom, eller det kan tilbys mer utstyr på rommet enn standard dobbeltrom. Her sover alle i samme rom dersom ikke annet er spesifisert.

Suiter eller juniorsuiter:

Litt større enn dobbeltrom, og kan i noen tilfeller ha en sittegruppe i samme rom som soveområdet. I tillegg tilbyr de kanskje mer utstyr enn standard dobbeltrom. Her sover alle i samme rom dersom ikke annet er spesifisert.

Bungalow:

Behøver ikke være større enn dobbeltrom, men kan være en separat enhet, som regel på bakkeplan. Her sover også alle i samme rom dersom det ikke er spesifisert separat sovedel (som f. eks 1 bedroom eller 2 bedroom bungalow).

1 bedroom apartment:

Leilighet med ett soverom og som regel kjøkkenkrok og oppholdsrom.

2 bedroom apartment:

Leilighet med to soverom og som regel kjøkkenkrok og oppholdsrom.

Duplex room/Maisonette:

Et rom med nivåforskjell som separerer soveplass og oppholdsrom, men behøver ikke nødvendigvis å ha soverom som kan lukkes med en dør.

Promo room:

Et spesialtilbud. Romstype velges av hotellet.

Vi har dessverre ikke inngående informasjon om rommene som f. eks antall kvadratmeter eller størrelse på balkong/terrasse. Allinclusive.no er ikke en charteroperatør, men formidler hoteller på vegne av internasjonale leverandører. All informasjon om hotellene kommer direkte fra dem. Vi anbefaler at du går inn på hvert enkelt hotell for å få informasjon om hvilke fasiliteter som finnes på rommet. Dersom du fremdeles har spørsmål, ta gjerne kontakt med oss via support@allinclusive.no.

Sengene kan være mykere eller fastere enn hva vi er vant til her hjemme. Evt. ekstra oppredning vil som regel være på sofa, sovesofa eller feltseng, og kan være smalere og kortere enn de ordinære sengene. Man kan ikke forvente samme kvalitet for ekstrasenger som for ordinære senger. «Grand lit» er en noe smalere dobbeltseng, og har vanligvis felles sengetøy for to personer.

Rom kan ha forskjellig beliggenhet, der noen ligger bedre til enn andre når det gjelder utsikt, soltilgang og eventuelle forstyrrelser. Mindre attraktiv beliggenhet berettiger ikke til prisavslag da vi ikke på forhånd hvor rommet vil være på hotellet.

Vi gjør oppmerksom på at rommene ikke alltid har lenestoler eller sittegrupper. Det er heller ikke uvanlig at dusjen kun har hånddusj, at det ikke finnes dusjforheng eller at sluket ikke er like effektivt som hjemme. Man bør også være klar over at avløpsrørene i enkelte land ikke er dimensjonert til antall mennesker som kommer i turistsesongen, og at det da kan være aktuelt å kaste toalettpapir i en kurv ved siden av toalettet.

Klassifisering er ikke alltid lik den offisielle. Klassifiseringen er ikke utelukkende basert på rommet eller leiligheten sin beskaffenhet, men også på bostedets beliggenhet og fasiliteter. Standarden på bosteder våre leverandører vurderer til for eksempel 4, kan variere fra reisemål til reisemål. Dersom du ønsker å vite hotellets offisielle klassifisering kan du kontakte oss på support@allinclusive.no.

Med All Inclusive er vanligvis frokost, lunsj og middag, samt drikke til disse måltidene, inkludert i prisen. Utover dette kan det variere fra hotell til hotell om det er mer inkludert, for eksempel a la carte restauranter, snacks, is, aktiviteter o.l. Som regel er all drikke som tilbys lokalprodusert, både når det gjelder mineralvann og alkohol.

Luftkondisjonering

De fleste hoteller har luftkondisjonering, men vil i mange tilfeller bare kunne benyttes noen timer i døgnet. Utenfor sesongen er den sjeldent slått på. Enkelte rom med separat sovedel har luftkondisjonering kun i soverommet eller oppholdsrommet. Det kan forekomme at myndighetene har strenge krav for bruk av energi, slik at noen hoteller derfor tar en avgift for luftkondisjoneringen som betales lokalt. Vær også oppmerksom på at aggregatene ofte er av enklere kvalitet, og effekten dermed kan oppfattes som mer svalende enn kjølende. Ta hensyn til miljøet!

Vann og varme

Rasjonering av vann kan forekomme på flere reisemål. Man kan ikke forvente ubegrenset med varmtvann i kranene da vannet på hotellene varmes ofte opp med solcellepanel på taket. Dette kan resultere i at varmtvannet begrenses i perioder med mindre sol eller når hotellets gjester dusjer samtidig. Oppvarming på hoteller med sentralvarme skjer normalt kun etter behov, men dersom hotellene har sentralvarme vil dette fremstå i hotellbeskrivelsen. Som regel skjer oppvarmingen fra november til mars. Enkelte hoteller har et begrenset antall varmeovner til utlån.

Større hotellanlegg

Dersom man velger et større hotellanlegg med aktiviteter og underholdning må man være forberedt på at dette kan oppfattes som forstyrrende for enkelte, uten at forholdet gir grunnlag for prisavslag.

Internett

Selv om hotellene har trådløst eller stasjonært internett, vil funksjonaliteten variere avhengig av hvilken destinasjon man reiser til. Allinclusive.no er ikke ansvarlig dersom internettet eller trådløse nettverk ikke fungerer optimalt.

Høysesong/lavsesong

Reisemålets karakter kan variere avhengig av tidspunktet for reisen. I lavsesong er selv livlige reisemål relativt rolige. En del restauranter, barer, forretninger og andre fasiliteter i tilknytning til hotellet kan være sesong- og væravhengig, og dermed være stengt. Man må være forberedt på at stranden ikke alltid er klargjort og at svømmebassengene kan være stengt eller ikke oppvarmet. I høysesong har de fleste reisemålene et stort tilbud av restauranter, fornøyelser og andre aktiviteter, og folkelivet og støynivået kan være høyt. Turister fra mange land kommer til samme reisemål, og det kan bli trangt om plassen på stranden og på restaurantene.

Reparasjoner og byggearbeid

Reparasjoner eller vedlikehold av f. eks. svømmebasseng skjer med jevne mellomrom. Byggearbeid er vanlig i turistområder, og de reisende må i en viss grad være forberedt på å bli berørt av dette. Der vi er kjent med byggestøy, vil vi informere om det under omtalen av bostedet eller området på våre nettsider. Graden av støy vil variere med hvilket arbeid som utføres. Byggearbeid på hoteller har hotellet mulighet til å regulere slik at gjestene i minst mulig grad blir berørt. Byggearbeid utenfor hotellet eller i privateide leiligheter er derimot vanskelig å styre.

På mange reisemål er luftfuktigheten atskillig høyere enn hjemme. Dette, sammen med lokal byggekvalitet, medfører at rom og leiligheter kan oppleves som fuktige.

Insekter og dyr

Insekter som maur, mygg eller kakerlakker kan forekomme uavhengig av hotellstandard. Gi i så fall beskjed til hotellets resepsjon eller til våre leverandørers representanter (se nederst på hotellvoucher for kontaktinformasjon). Man kan også oppleve hanegal, og hunder og katter går ofte løse. Det ytes ingen erstatning for ulemper med insekter eller dyr.

Forstyrrelser

Mange av våre hoteller ligger i populære ferieområder med folkeliv. Lydnivå og eventuelle uromomenter utenfor hotellet kontrolleres av de lokale myndighetene, og er derfor vanskelige å påvirke. På hoteller med bar, må man regne med at enkelte leiligheter/rom kan forstyrres av musikken eller støy fra gjester. Dersom man velger et større hotellanlegg med aktiviteter og underholdning, må man være forberedt på at dette av enkelte kan oppfattes som forstyrrende uten at forholdet gir grunnlag for prisavslag. Varelevering og søppeltømming kan være forstyrrende for enkelte leiligheter/rom. De fleste hoteller har ordensregler slik at alle gjester skal trives, men i blant skjer forstyrrelser fra andre hotellgjester. Ta kontakt og informer hotellet eller representantene for våre leverandører (kontaktinformasjon nederst på hotellvoucher).

Gjest i et annet land

Når vi besøker et annet land er det vi som er gjester, og derfor er det vi som må tilpasse oss lokal skikk og bruk. De fleste av hotellene vi formidler er i land med andre kulturer, levemåter og vaner enn våre egne. Disse må tas i betraktning når man bestiller en reise. Vi forutsetter at våre kunder har generell kjennskap til forhold som er allment kjent gjennom media.

Til tross for turistsesong lever lokalbefolkningen sitt hverdagsliv, både på store og små reisemål. Restauranter og klubber holder åpent til midnatt, noen steder stenger også senere. Søppelbilene gjør sine tidlige morgenrunder og lokaltrafikk forekommer døgnet rundt. I enkelte land roer alt seg ned tidlig om ettermiddagen når det er «siesta». Høyt musikknivå, trafikkstøy og annet bråk utenfor hotellene kontrolleres av myndighetene.

Vil du forsikre deg om at du får fred og ro på din ferie, bør du velge et hotell utenfor tettbebyggelse, se hotellbeskrivelsene. Dette betyr imidlertid ikke at det er absolutt stille. Ingen feriesteder er helt stille, særlig ikke i høysesong.

Matintoleranse og allergier

Spesialmat, som for eksempel glutenfri eller laktosefri mat, kan være vanskelig å finne i andre land, da det ikke er like vanlig med disse allergiene i utlandet som i Norden. Du kan altså ikke regne med at det finnes på det reisemålet du har valgt. På de hotellene vi samarbeider med, og på de restauranter og butikker som finnes på reisemålet, kan det være vanskelig for personalet å forstå hvor viktig det er at en person som er allergisk ikke får i seg den maten som han/hun er allergisk mot. Vi som reisearrangør har veldig liten innflytelse på tilberedningsmetoder og utvalg av spesialmat på de hotellene vi samarbeider med. Hotellene har gjester fra hele verden og derfor kan det være vanskelig for hotellet å imøtekomme alles ønsker og behov. Du kan alltid kontakte vår kundeservice dersom du har spørsmål.

Pass og visum

All informasjon nedenfor gjelder for norske statsborgere som er født i Norge.

Alle som reiser må ha gyldig pass. Observer at spedbarn også har gyldig pass med foto. Kontroller at passet ditt er gyldig under hele oppholdet. For de fleste land utenfor Schengen må passet være gyldig i 6 måneder etter hjemkomst. Ingen sider i passet må på noen måte være skadet. Et pass som er ødelagt er ikke gyldig. Vi anbefaler at du alltid har med passet uansett hvor du reiser, også innenfor Schengenområdet. Dette gjelder både for barn og voksne. Pass er den eneste gyldige legitimasjonen, og må fremvises ved innsjekk på fly og hotell, ved bruk av banktjenester osv.

For ytterligere informasjon om pass, kontakt politiet i din kommune. Allinclusive.no er ikke ansvarlig for følgene av at reisende ikke har gyldig pass eller visum. Vær oppmerksom på at det kreves visum for innreise til visse land. Det er den reisende sitt ansvar å sørge for å ha gyldig visum. Søknad om visum håndteres av det respektive landets ambassade.

Reisende som ikke er norske statsborgere, reisende med norsk fremmedpass og norske statsborgere som er født under en annen nasjonalitet, må selv undersøke om de trenger visum og sørge for å ha gyldig innreisetillatelse til landet de skal besøkes. Det søkes om visum/innreisetillatelse til det enkelte landets ambassade/konsulat. Vi anbefaler at visum søkes i god tid før avreise.

Er prisene på deres nettside per person/natt eller totalpris?

Alle priser som vises er totalpris per person for samtlige personer for valgt rom i valgt antall netter. Ekstra personer, barn, sammenleggbare senger og ekstrautstyr kan medføre ekstra kostnader.

Må jeg betale et reservasjonsgebyr?

Nei, vi vil ikke belaste deg reservasjonsgebyr.

Tilbyr dere spesielle rabatter?

Mange av hotellene tilbyr spesielle priser og rabatter. Disse er allerede inkludert i våre priser.

Er det sikkert å bruke kredittkort på Allinclusive.no?

Ja, vi tar dette meget alvorlig. Dine kredittkortdetaljer blir sendt til oss gjennom en sikker server. Vi bruker den nyeste og mest sikre tilgjengelige teknologien, som beskytter din kredittkortinformasjon og personlige detaljer. Krypteringsmetoden som brukes er industristandarden «Secure Socket Layer» (SSL).

Hva slags kredittkorttyper aksepteres for betaling?

Korttypene som aksepteres for betaling er VISA og MasterCard.

Dersom korttype og kredittkortnummer er riktig, men betalingen ikke går gjennom, kan det skyldes følgende:
- Din korttype aksepteres ikke.
- Kortet utløper før reservasjonsdatoen.
- Du har nådd kredittgrensen.
- Det har skjedd en datafeil.

Hva er innsjekkings- og utsjekkingstidene til et hotell?

Innsjekk- og utsjekkstidene varierer fra hotell til hotell, men normalt er innsjekk kl. 15.00 og utsjekk kl. 11.00 og 12.00. Du kan også kontakte hotellet direkte for å få inn- og utsjekkstider for hotellet du har reservert.

Hvordan kan jeg finne ut om det er mulig å sjekke inn/ut tidligere eller senere?

Vi anbefaler at du kontakter hotellet. Du finner kontaktdetaljene til hotellet på voucheren du får tilsendt.

Jeg ankommer hotellet sent på kvelden. Kan jeg fortsatt sjekke inn?

Vi anbefaler at du gir beskjed til hotellet på forhånd om at du kommer til å sjekke inn sent. Du finner kontaktdetaljene til hotellet i voucher du får tilsendt.

Hvordan kan jeg finne ut om hotellet har parkeringsmuligheter?

På oversiktssiden til hotellet under beskrivelse av hotellets fasiliteter kan du finne detaljer om parkeringsmuligheter på hotellet eller i nærheten av hotellet. Dersom denne informasjonen ikke er spesifisert, kan du gjerne sende en e-post til support@allinclusive.no.

Hvordan kan jeg finne ut om hotellet har spesielle fasiliteter, som f. eks heis?

Du kan sjekke under fasiliteter på oversiktssiden til hotellet.

Hva gjør jeg dersom jeg har et spørsmål om rommet eller hotellet?

Send en e-post til: support@allinclusive.no.

Har hotellene en nedre aldersgrense?

Vennligst vær oppmerksom på at noen hoteller kan ha nedre aldersgrenser eller krav når du reserverer et rom. For eksempel krever visse hoteller med kasino at du må være minst 21 år gammel for å kunne sjekke inn. Nedre aldersgrense for å bestille på Allinclusive.no er 18 år. Vennligst sjekk med vår kundeservice eller direkte med hotellet.

Kan jeg spesifisere hvor jeg vil ha rommet (etasje, i nærheten av svømmebasseng osv.)?

Spesielle ønsker om innkvarteringsforhold e.l. vil bli formidlet til hotellet, men ønsker kan dessverre ikke garanteres innfridd. Ta kontakt på e-post til support@allinclusive.no med dine ønsker.

Er barnesenger tilgjengelige?

Mange hotell tilbyr barnesenger, men send en e-post til support@allinclusive.no, slik at dette kan legges inn som et ønske i bestillingen. Vi kan derimot ikke garantere at ønsket blir innfridd.

Hvilke regler gjelder for avbestilling av hotell?

Reisen er ikke refunderbar. Hele reisens pris må betales ved avbestilling selv om bare depositum er betalt, se reisevilkår for detaljer. Avbestill reisen ved å kontakte kundeservice på support@allinclusive.no.

Hvordan avbestiller jeg min hotellreservasjon?

Avbestilling av din reservasjon må skje skriftlig. Du kan avbestille ved å sende en e-post til support@allinclusive.no med referansenummer/ordre-ID.

Hvordan vet jeg at min hotellavbestilling er registrert?

Etter at du har avbestilt reservasjonen, vil du motta en e-post som bekrefter din avbestilling.

Jeg har bestilt transfer fra flyplass til hotellet gjennom Allinclusive.no. Hvordan finner jeg transportmiddelet ved ankomst/hjemreise?

All informasjon finner du på din transfervoucher. Avhengig av hva slags transport du har bestilt (shuttle buss, minibuss, taxi, direct transfer) - les avsnittet under "Checking your booking" som omhandler din transport.

Dersom du mot formodning ikke finner din transport ved ankomst - kontakt transportøren lokalt. Kontaktdetaljer samt nødnummer finner du nederst på din transfervoucher.

Du er selv ansvarlig for å kontakte transportøren for å bekrefte hentetidspunkt på hjemreisedagen. Informasjon om dette finner du på din transfervoucher under "Return Pick Up Confirmation" eller "Return Confirmations."

Hva gjør jeg dersom hotellet er overbooket eller jeg behøver assistanse på destinasjonen?

Ved svært sjeldne tilfeller kan det dessverre forekomme at hoteller overbooker. Dersom du får beskjed om dette ved innsjekking vil du bli tilbudt transport og et alternativt hotell av lik klassifisering som hotellet du opprinnelig bestilte. Skulle du ha behov for assistanse i forbindelse med en overbooking, må du først kontakte våre leverandører sine lokale representanter. Se kontaktdetaljer samt nødnummer nederst på din hotellvoucher.

Har du fortsatt behov for assistanse, kontakt kundeservice på Allinclusive.no i våre åpningstider (mandag til fredag - 09 til 16). Utenfor våre åpningstider må du alltid kontakte våre leverandører sine lokale representanter. Se kontaktdetaljer samt nødnummer nederst på din hotellvoucher. Eventuelle reklamasjoner under oppholdet skal fremsettes ovenfor hotellets personale så raskt som mulig etter at du har oppdaget mangelen, slik at feilen/mangelen kan behandles med en gang og med minst mulig ulempe for deg. Dersom feilen/mangelen ikke kan løses av hotellet er det viktig at du tar kontakt med den lokale representanten for hotelleverandøren på reisemålet. Kontaktinformasjon står nederst på din hotellvoucher. Dersom feilen/mangelen fortsatt ikke kan løses skal det fylles ut reklamasjonsskjema som skal signeres og godkjennes av begge parter. Har du fortsatt behov for assistanse, kontakt kundeservice på Allinclusive.no i våre åpningstider (mandag til fredag - 09 til 16).

Betingelser og vilkår Allinclusive.no

Våre vilkår finner du her

Kontakt oss gjerne på

E-post: support@allinclusive.no eller telefon: 62 20 35 70

Åpningstider på telefon: mandag til fredag fra kl. 10:00 til kl. 12:00. Lørdag/søndag samt helligdager: stengt.

Vi har redusert telefontidene våre midlertidig for å frigjøre tid til å hjelpe berørte reisende med kanselleringer i forbindelse med Covid-19. Vi ønsker derfor at du i første omgang kontakter oss via e-post. Vi besvarer også e-post utenom telefontidene, ta derfor kontakt når som helst via support@allinclusive.no.

Postadresse:

Allinclusive.se / GoAllinc AB
Nygränd 10
111 30 Stockholm
Sverige

Om Allinclusive.no

Allinclusive.no er den første skandinaviske webportalen som spesialiserer seg på All Inclusive-reiser til steder over hele verden.

Vi vet at stadig flere ser fordelen av å ha alt inkludert i prisen, slik at man kan nyte ferien uten å tenke på budsjettet.

Vi bruker søkemotorer for å hjelpe deg å finne en reise ut ifra dine kriterier. Vi har allerede mer enn 100.000 feriealternativer i vårt system, men vi stopper ikke der! Vi kommer stadig med nye reiser fra leverandører som Apollo, SAS, Norwegian, Detur, Tyrkiareiser, Solia og mange flere.

Vårt mål er at du enkelt skal finne en passende reise hvor alt er inkludert i prisen, og at du trygt og kostnadseffektivt kan bestille hotellet du ønsker.

Stort utvalg

Vi har flere tusen All Inclusive-reiser i vår database til reisemål over hele verden. Vi samarbeider med flere velrenommerte hotellkjeder, og du finner både prisgunstige 4-stjernershoteller og 5-stjerners luksushoteller. Det finnes noe for alle!

Gode priser

Allinclusive.no AS inngår i reisekonsernet Go Allinc AB som er Nordens største på reiser til All inclusive-hoteller. Gjennom våre internasjonale samarbeidspartnere kan vi gjøre store innkjøp, og kontraktene inngås ofte direkte med hotellene uten mellomledd. Vi kan derfor gi deg gode priser på velkjente hoteller over hele verden.

Vi er sikre på at du vil bli positivt overrasket når du sammenlikner prisene hos oss med andre leverandører, og du ser at du kan spare masse på å bestille din All Inclusive-reise hos oss.

Trygg reservasjon

Som kunde hos oss har du krav på en trygg og sikker reservasjon. Vi krypterer all kredittkortinformasjon gjennom SSL. Din kredittkortinformasjon sendes direkte kryptert til kredittkortselskapet/banken, og vi har ingen tilgang på denne informasjonen.

Allinclusive.no v/Go Allinc har lovpålagt reisegaranti hos Kammarkollegiet, Stockholm.

Vi håper du finner din neste All Inclusive-reise hos oss!

Solfylt hilsen fra Allinclusive.no

For reiseoperatører (annonsering/advertising)
Er du en reiseoperatør og ønsker samarbeid eller annonsering på våre sider? Send oss gjerne en e-post via support@allinclusive.no

Do you want to advertise on our web page? Send us an e-mail at support@allinclusive.no

Allinclusive.no gir deg oversikt over hva ferien kommer til å koste for deg og hele familien

I tillegg får du glede av:

1.Fleksible reiselengder

2.Alltid billigst flyselskap

3.Størst utvalg av hoteller med All Inclusive

4.Vi har reisegaranti

5.Sammenlign våre priser - spar penger

´
Våre destinasjoner